دسته‌بندی نشده

دستگاه نوبت دهی مطب

دستگاه نوبت دهی مطب یا سیستم نوبت دهی مطب قابل استفاده در تمامی مطب ها،کلینیک ها ،بیمارستانها،آزمایشگاهها و کلیه مراکز درمانی و ….می باشد.

دستگاه نوبت دهی مطب از بخش های گوناگونی هم چون استند دریافت نوبت،نمایشگر ،پنل مرکزی ،نمایشگر مرکزی ،پنل پخش صدا،و کیپد فراخوان می باشد که هر کدام از این موارد قابل حذف یا تغییر بر اساس نیاز مشتری می باشند.

استند نوبت دهی در دو مدل ایستاده و دیواری قابل ارائه است.

نحوه ی عملکرد این سیستم به گونه ای می باشد که ابتدا فرد مراجعه کننده همانند بانک ها اقدام به دریافت قبض نوبت کرده و سپس در صف انتظار برای فراخوانی منتظر می ماند.پس از مدتی شماره ی فرد مراجعه کننده توسط یکی از متصدیان فراخوانی شده که این عمل توسط کیپد های 3 کلید یا 16 کلید انجام می گیرد.شماره ی فرد مراجعه کننده می تواند بر روی نمایشگر باجه و نمایشگر 3 خط مرکزی به دلخواه نمایش داده شود و سپس سیستم صوتی شماره ی وی را اعلام می نماید.

این ساده ترین استراتژی عملکرد یک مطب می باشد.در صورتی که نحوه ی دریافت نوبت و عملکرد مراجعین به سبک دیگری نیز باشد سیستم هوشمند نوبت دهی سهند با توجه به بی سیم بودن و محیط نرم افزاری قوی این امکان را به شما می  دهد که اسنراتژی دلخواه خود را پیاده سازی نمایید.

لطفا جهت دریافت کاتالوگ،رزومه و لیست مشتریان و پیش فاکتور با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

برای خرید و انتخاب محصول اینجا  کلید نمایید.

09132118969

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *